11/23/2017

#557

Szczerość powinna działać w dwie strony, nie sądzisz?
Uzależniłeś mnie od Swojego życia. Potem w kilka chwil Twoje kłamstwa otwierały mi oczy.
Może kiedyś powiesz mi o co tak naprawę chodzi? Zależy Ci bym przestała przytakiwać?

Chciałam sprzedać Twój dom, ale ktoś mi uświadomił, że mogę mieć nowe, własne wspomnienia z nim związane. I za kilka tygodni właśnie się w nim ulokuję.

Why don't you care? I gave you all of me (...) and my tears!
(...) I was there when no one was. I should have never, ever, ever, trusted you!
/ Camilla Cabello - I have Questions. 

4 komentarze:

  1. Niestety nie dla wszystkich szczerość jest ważna...
    To prawda, nowe wspomniania na pewno się pojawią, więc nie warto wszystkiego się pozbywać, pytanie tylko ile czasu musi minąć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że szczerość powinna działać w dwie strony, zwłaszcza w związku, czy w przyjaźni. Nowy dom, nowy początek. Powodzenia. Wczorajszy i dzisiejszy dzień spędziłam w pracy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam osobę, która próbowała mieć nowe wspomnienia w starym domu, który jednak sprzedała...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem zwolennikiem zaczynania wszystkiego od nowa, więc ja bym raczej jednak sprzedała.

    OdpowiedzUsuń